REGULAMIN PLATFORMY INTERNETOWEJ 

„https://vod.tomaszpaczkowski.pl/”

 

Postanowienia ogólne

§ 1.

Platforma Internetowa „https://vod.tomaszpaczkowski.pl/”, (zwana dalej „Platformą”) działająca pod adresem https://vod.tomaszpaczkowski.pl/, prowadzona jest przez: TP Marketing sp. z o.o. ul. Piotra Skargi 1 37-700 Przemyśl REGON: 524060930, NIP: 7952573497 KRS: 0001011102 określaną dalej wymiennie jako: „TP Marketing” lub „Usługodawca” i służy do dystrybucji wszelkiego rodzaju materiałów dydaktycznych i edukacyjnych. 

 

Definicje

§ 2.

  1. Regulamin – niniejszy Regulamin Platformy Internetowej;
  2. Platforma Internetowa (Platforma) - serwis internetowy dostępny pod adresem https://vod.tomaszpaczkowski.pl/, za pośrednictwem którego TP Marketing świadczy usługi na rzecz Użytkowników;
  3. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zarejestrowana na Platformie, która może korzystać z darmowych i płatnych Produktów;
  1. Klient – Użytkownik, która dokonuje Zamówienia w ramach Platformy;
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą (art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny DZ. U. 16, poz. 93 ze zm.); 
  3. Rejestracja- czynność polegająca na podaniu właściwych danych, w tym danych osobowych, które są niezbędne do założenia Konta Użytkownika;
  4. Konto Użytkownika – utworzone w wyniku Rejestracji indywidualne konto, za pomocą którego Użytkownik dokonuje Zamówień lub korzysta z innych usług Platformy;
  5. Koszyk – elektroniczny formularz udostępniony przez Usługodawcę, za pomocą którego Klient dokonuje Zamówienia, zawierający listę wybranych przez Klienta Produktów, które mogą zostać zamówione; 
  6. Produkt (Plik Elektroniczny) - zarejestrowane w formie video (vod) lub audio (mp3) szkolenie, wystąpienie, warsztat, itp., oferowany Klientom w formie usługi czasowego dostępu do jego treści za pośrednictwem Platformy; 
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające wybrane przez Klienta Produkty, które zostały dodane do Koszyka;
  8. Sprzedaż Produktu – sprzedaż na rzecz Klienta usługi polegającej na udzieleniu odpłatnej czasowej licencji na korzystanie z Produktu za pośrednictwem Platformy;
  9. Usługodawca – TP Marketing występujący jako strona realizująca złożone Zamówienie na rzecz Klienta, zgodnie z zawartą Umową;
  10. Umowa – umowa o świadczenie usługi  polegającej na udzieleniu odpłatnej czasowej licencji na korzystanie z Produktu za pośrednictwem Platformy.
  11. Kodeks Cywilny – (dalej „k.c.”) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  12. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827).

 

Postanowienia wstępne

§ 3.

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Platformy internetowej dostępnej pod adresem https://vod.tomaszpaczkowski.pl/
  2. Przed rozpoczęciem korzystania z usług świadczonych przez Platformę, a w szczególności przed złożeniem Zamówienia, Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. 
  3. Korzystanie z Platformy oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Platformy.
  4. Za pośrednictwem Platformy świadczone są następujące usługi: 
  1. Sprzedaż  Produktów, 
  2. udostępnianie darmowych Produktów do korzystania; 
  3. komunikacja pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą. 
  1. Szczegółowy opis i ceny poszczególnych Produktów znajdują się w ofercie publikowanej na stronie internetowej Platformy. 
  2. Klient zobowiązany jest w szczególności do: 

1) Niedostarczania do Platformy treści naruszających prawa Usługodawcy lub osób trzecich; 

2) Korzystania z Platformy w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;

3) Korzystania z zasobów Platformy wyłącznie w zakresie własnego użytku i nie czynienie z treści zawartych w Platformy źródła dochodu;

4) Korzystania z Platformy w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

Warunki i zasady korzystania z Platformy

§ 4.

  1. Klient, za pośrednictwem Platformy jest uprawniony do korzystania z usług elektronicznych świadczonych przez Usługodawcę takich jak: konto w Platformie/formularz zamówienia/Newsletter, a także do zawarcia za pośrednictwem Platformy umowy sprzedaży.  
  2. Zamieszczone na Platformie treści dostępne są dla Klienta przez całą dobę w każdy dzień tygodnia za wyjątkiem przerw technicznych Platformy spowodowanych koniecznością jej zmiany lub konserwacji bądź wystąpienia czynników zewnętrznych uniemożliwiających prawidłowe funkcjonowanie Platformy, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności. 
  3. Warunkiem korzystania z usług Platformy jest dokonanie rejestracji konta użytkownika i wyrażenie akceptacji Regulaminu, a w dalszej kolejności dokonanie logowania, przy pomocy danych przesłanych na adres e-mail. 
  4. Rejestracja Użytkownika następuje przez wypełnienie wszystkich wymaganych pól w formularzu rejestracyjnym, kliknięciu pola „Zarejestruj się”, uzupełnieniu formularza edycji danych w nowo utworzonym Koncie. W formularzu rejestracyjnym niezbędne jest podanie adresu e-mail oraz hasła utworzonego przez Klienta. W formularzu edycji danych, niezbędne jest podanie imienia i nazwiska/nazwy firmy, adresu (ulica, nr domu, kod pocztowy, miejscowość), numeru telefonu kontaktowego. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. 
  5. Usługa Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Usługodawcę do kontaktu. 
  6. Każdy Klient może posiadać tylko jedno aktywne konto w Platformie.  
  7. W celu korzystania z usług Platformy niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na dostęp do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej. 
  8. Korzystanie z usług Platformy jest możliwe w przypadku: 
  1. rejestracji i zalogowania na stronie internetowej Platformy,
  2. posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej e-mail, 
  3. posiadania numeru telefonu komórkowego aktywnego w jednej z polskich sieci telefonii komórkowej.  
  1. Warunkiem złożenia Zamówienia jest utworzenie (rejestracja) Konta Użytkownika oraz dokonanie logowania, przy pomocy danych logowania przesłanych na wskazany adres e-mail po dokonaniu rejestracji.  
  2. Platforma nie gwarantuje ciągłości świadczenia usług, zastrzegając sobie prawo do wstrzymania świadczenia usług według własnego uznania w każdym czasie. W takim przypadku zarejestrowani użytkownicy zostaną poinformowani o przerwach w działaniu Platformy. 
  3. Wszelkie usługi dostępne na Platformie,  jak również usługi, które zostaną dodane w przyszłości, w braku odmiennego wskazania, podlegają postanowieniom ogólnym Regulaminu. 

Procedura zawarcia Umowy 

§ 5.

  1. Informacje o Produktach podane na Platformie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art.
    71 k.c.
  2. Cena Produktu uwidoczniona na Platformie podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT (cena brutto). 
  3. Cena Produktu uwidoczniona na Platformie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen na Platformie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta zamówienia.
  4. W celu zawarcia Umowy za pośrednictwem Platformy należy wejść na stronę internetową Platformy, dokonać logowania, a następnie wyboru Produktu i podejmować kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  5. Korzystanie z formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania pierwszego Produktu do elektronicznego Koszyka. Złożenie Zamówienia następuje po spełnieniu łącznie dwóch kolejnych kroków:  1. wypełnienia formularza zamówienia i 2. kliknięcia pola „Zamów i zapłać” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu internetowego). 
  6. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy, sposób płatności. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta
  7. Składając zamówienie Klient powinien zapoznać się z wymaganiami technicznymi, opisem danego Produktu, który zawiera, oprócz innych danych, postanowienia o zakresie licencji dotyczącej danego Pliku Elektronicznego oraz typ pliku. 
  8. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Kup teraz” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranych Produktów. 
  9. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia, które zawierać będzie informacje dotyczące:
  1. przedmiotu Zamówienia,
  2. ceny Zamówienia, w tym jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów,
  3. wybranej metody płatności.
  1. Złożenie Zamówienia odbywa się poprzez naciśnięcie przycisku „Zamów” i stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy z TP Marketing, zgodnie z treścią Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia, Klient, na podany przez siebie adres e-mail, otrzymuje wiadomość zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. 
  3. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości
    e-mail, o której mowa powyżej.

 

Szczegółowe warunki zamówienia

§ 6.

  1. TP Marketing zastrzega sobie prawo do weryfikacji wszystkich danych wprowadzonych przez Klienta w Zamówieniu.
  2. Klient wyraża zgodę na nawiązanie kontaktu telefonicznego bądź e-mailowego przez pracowników TP Marketing w celu przeprowadzenia weryfikacji danych oraz ewentualnej modyfikacji zamówienia. 
  3. TP Marketing  zastrzega sobie prawo odstąpienia od Umowy w przypadku negatywnej weryfikacji danych. Negatywna weryfikacja danych następuje, jeżeli wprowadzone dane Klienta są niepoprawne lub niewystarczające do właściwego zrealizowania Zamówienia, bądź budzą poważne wątpliwości, których nie udało się usunąć poprzez kontakt z Klientem. 
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy, uważa się ją za niezawartą. TP Marketing poinformuje Klienta o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Klienta adres e-mail i w terminie 14 dni zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.

 

Zakres licencji na korzystanie z Produktu

§ 7.

  1. Sprzedaż Produktu polega na udzieleniu na rzecz Klienta odpłatnej czasowej licencji na korzystanie z Produktu za pośrednictwem Platformy. 
  2. Czas trwania licencji, o której mowa w niniejszym paragrafie dla Produktów w formatach vod, mp3 oraz PDF wynosi 12 miesięcy od daty uzyskania do niech dostępu. 
  3. Licencja udzielona Klientowi na Produkt vod upoważnia Klienta do odpłatnego czasowego odtwarzania Produktu vod za pośrednictwem Platformy, na własny użytek, w celach niekomercyjnych. Licencja udzielona Klientowi upoważnia do korzystania z Produktu vod na następujących polach eksploatacji:
  1. możliwość odtworzenia w dowolnym miejscu na urządzeniu elektronicznym poprzez zalogowanie się na Platformie.
  1. Licencja udzielona Klientowi na Produkt w formacie mp3 lub PDF upoważnia Klienta do nieograniczonego czasowo odtwarzania Produktu mp3 za pośrednictwem Platformy, na własny użytek, w celach niekomercyjnych, a także do zapisania Produktu mp3 na nośniku elektronicznym na własny użytek, w celach niekomercyjnych. Licencja udzielona Klientowi upoważnia do korzystania z Produktu mp3 na następujących polach eksploatacji:
  1. możliwość odtworzenia w dowolnym miejscu na urządzeniu elektronicznym poprzez zalogowanie się na Platformie,
  2. tworzenie kopii zapasowych na nośniku elektronicznym typu płyta CD, pen-drive, dysk zewnętrzny oraz przechowywanie kopii zapasowej na nośniku elektronicznym,
  3. możliwość odtworzenia w dowolnym miejscu z nośnika elektronicznego określonego powyżej.
  1. Licencja udzielona Klientowi nie upoważnia do:
  1. udzielania dalszych licencji i  sublicencji,
  2. kopiowania Produktu w całości czy też w jakiejkolwiek części, powielania go, 
  3. ingerowania w kształt i treść Produktu, usuwania oznaczeń dotyczących autora,
  4. rozpowszechniania Produktu w całości czy też w części,
  5. udostępniania Produktu,
  6. odtwarzania Produktu publicznie w celach komercyjnych

 

Ceny i metody płatności

§ 8.

  1. Ceny Produktów podawane są w złotych polskich. 
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności: 
  1. Płatność przelewem tradycyjnym, na numer konta bankowego Usługodawcy 
  2. Płatność online za pośrednictwem systemu płatności internetowych udostępnionych przez Usługodawcę takich jak: dotpay lub payU 

 

Terminy realizacji Zamówienia

§ 9.

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Usługodawcę potwierdzenia poprawnego wykonania zapłaty od operatora płatności.
  2. Po otrzymaniu przez Usługodawcę potwierdzenia dokonania płatności, w ciągu maksymalnie 12 godzin, Usługodawca prześle Klientowi, na adres e-mail Klienta używany do logowania na Platformie, informację o potwierdzeniu otrzymania należności oraz sposobie pobrania Pliku Elektronicznego – Produktu.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie e-maila z informacjami dotyczącymi realizacji Zamówienia, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi po stronie Klienta (np. przepełniona skrzynka mailowa).
  4. W przypadku, gdy realizacja Zamówienia okaże się niemożliwa z powodu braku dostępności zamówionego Produktu, Usługodawca niezwłocznie zawiadomi za pośrednictwem poczty elektronicznej o tym fakcie Klienta i w terminie 14 dni zwróci otrzymana od niego sumę pieniężną.
  5. W razie przekroczenia przez Usługodawcę czasu realizacji Zamówienia wskazanego w ust. 1, Klient jest uprawniony do odstąpienia od Umowy (anulowania Zamówienia), poprzez przesłanie do oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oświadczenie powinno zawierać dane Klienta, numer Zamówienia oraz numer konta bankowego, na które Usługodawca w terminie 14 dni zwróci Klientowi całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, z zastrzeżeniem, że w przypadku korzystania z płatności ekspresowych (PayU, PayPal), zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy, z którego nastąpił przelew środków. 

 

Uprawnienie do odstąpienia od umowy i reklamacje

§ 10.

  1. Klient nie posiadający osobowości prawnej, z zastrzeżeniem poniższych postanowień  może odstąpić od Umowy sprzedaży zawartej na odległość za pośrednictwem Platformy, bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik do Regulaminu. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Produktu. 
  2. W przypadku, gdy Klient, będący Konumentem, żąda rozpoczęcia świadczenia usług cyfrowych przed upływem 14 dni od daty zawarcia umowy, traci prawo do odstąpienia od zawartej umowy, zgodnie z ust. 1 powyżej. 
  3. Usługodawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu. 
  5. Usługodawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. 
  6. Konsumentom, przysługuje prawo do złożenia reklamacji Produktu w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z uwzględnieniem postanowień dotyczących Konsumentów. Usługodawca odpowiada za wady stwierdzone w ciągu 2 lat od dostarczenia Produktu. 
  7. Reklamację można złożyć za pomocą wiadomości e-mail oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.
  8. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
  9. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Usługodawcę.
  10. Klientom nie będącym Konsumentami przysługuje prawo złożenia reklamacji w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z wyłączeniem postanowień szczególnych dotyczących Konsumentów. Do zgłoszenia reklamacji w trybie rękojmi stosuje się odpowiednio ust. 6-8 powyżej.
  11. Klient nie będący osobą prawną może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty zawarcia Umowy. 
  12. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zawierać dane Klienta oraz numer konta bankowego, na które Usługodawca w terminie do 14 dni zwróci całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną. 

 

Ochrona danych osobowych

§11.

  1. W związku z obowiązkami wynikającymi z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), dane osobowe podane przez Klienta, jak również dane uzyskane w trakcie jej wykonywania będą przetwarzane przez: TP Marketing sp. z o.o. ul. Piotra Skargi 1 37-700 Przemyśl REGON: 524060930, NIP: 7952573497 KRS: 0001011102, który stanie się Administratorem tych danych. 
  2. Uzyskanie informacji o procesach przetwarzania danych osobowych możliwe jest poprzez kontakt z Administratorem w formie elektronicznej: e-mail biuro@tomaszpaczkowski.pl lub pisemnie na adres wskazany w ust. 1 powyżej. 
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach: 
  1. Realizacja usługi – prowadzenie Konta
  2. Realizacja umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Platformy
  3. Kontakt z Klientem
  4. Dokonanie rozliczenia i dostawy 
  1. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a dane kontaktowe przez okres do 1 roku od daty zakończenia współpracy z Klientem.
  2. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym na marketing usług własnych Administratora oraz do przenoszenia danych. Klient jest uprawniony do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie, a także do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 
  3. Podanie danych jest dobrowolne jednakże niezbędne dla celów wykonania usługi a także realizacji umowy sprzedaży. 
  4. W przypadku braku podania danych lub niewyrażenia zgody na ich przetwarzanie, realizacja usługi lub umowy stanie się niemożliwa.  

 

Własność intelektualna

§ 12.

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na Platformie (w tym zdjęć autorów szkoleń i opisów Produktów) bez pisemnej zgody TP Marketing.

 

 Zastrzeżenia prawne

 §13.

  1. Użytkownik, podejmując czynności związane z korzystaniem z Platformy, zobowiązany jest podawać swoje dane w sposób staranny, nie wprowadzając w sposób celowy danych nieprawdziwych lub bezprawnych.
  2. Korzystając z usług Platformy, Użytkownik zobowiązany jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązujących, a także zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów.
  3. Użytkownik bez wyraźnej zgody TP Marketing nie może udostępniać swojego Konta Użytkownika osobom trzecim.
  4. TP Marketing jest uprawniona do zaprzestania udostępniania Platformy lub jej poszczególnych funkcjonalności Użytkownikowi, w przypadku: 
    1. naruszenia przez Użytkownika w związku z korzystaniem z Platformy postanowień niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa,  
    2. w przypadku działania przez Użytkownika na szkodę TP Marketing, podmiotów współpracujących z TP Marketing lub innych Użytkowników.

 

Postanowienia końcowe

§ 14.

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 01.01.2023
  2. TP Marketing zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
  3. W wypadku dokonania zmian w Regulaminie, TP Marketing poinformuje o tym Użytkowników poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu w Platformie.
  4. Zmiana regulaminu wchodzi w życie od momentu opublikowania na stronie internetowej https://vod.tomaszpaczkowski.pl/. 
  5. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Użytkowników korzystających z Platformy przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już złożone Zamówienia, zawarte lub wykonane Umowy.
  6. Regulamin jest dostępny do wglądu dla wszystkich Użytkowników i odwiedzających Platformę, poprzez odnośnik zamieszczony w stopce strony internetowej.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.